sâmbătă, 12 ianuarie 2008

Prin Europa in luna cadourilor Episodul 1 Franta

In decembrie am fost plecata cu Andreea prin Europa si ne-am intors pe 23 seara. A trebuit sa ridicam masina mea din Rotterdam asa ca ne-am dus cu avionul si ne-am intors cu masina. Am petrecut vreo 12 zile pe drum inapoi. A fost interesant sa putem compara brazii de Craciun care impodobeau pietele centrale din orasele prin care ne-am oprit , patinoarele, vitrinele impodobite, oraselele copiilor construite special pentru sarbatori, vinul fiert din fiecare loc in care ne-am oprit. Apropos de vin fiert, mie cel mai mult mi-a placut cel din Luxembourg, semana cu cel de pe la noi, iar Andreei i-a placut cel din Strasbourg, care avea un pic de gust mentolat.

Poze cu vitrine impodobite pentru sarbatori in Strasbourg. Nu numai ca erau absolut superbe si pline de detalii dragalase, dar erau si la fiecare colt de strada, parca ne plimbam printr-o poveste









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu