joi, 17 septembrie 2009

Lucruri mici care ne ocupa timpul

Desi Mircea Badea mi-a fost antipatic din prima zi cand l-am vazut, trebuie sa recunosc ca fraza lui “traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul” mi-a mers la suflet.
In general asa ma simt si eu in Romania, dar in ultimul timp parca e mai acut decat de obicei. Se intampla tot mai multe chestii care ma enerveaza.

De exemplu, am fost in situatia sa conduc in Mamaia, dinspre Rex spre Hotel Parc si am constatat cu stupoare ca nu ai cum sa faci asta decat iesind pe la bariere si intrand inapoi pe la alte bariere, unde platesti din nou. In care univers chestia asta are sens: depinzand de sensul in care circuli, un capat al statiunii il vezi doar daca platesti de doua ori? Neavizati, multi dintre noi merg in sensul dezavantajat si platesc de doua ori.

Sau un alt exemplu. Am fost la un notar pe langa gara din Constanta cu intentia de a incheia un contract. Ii lasam actele si ne cere banii inainte, ca la …. stiti voi unde. Platesc, imi da o chitanta de mana, nici macar bon fiscal si pentru ca nu aveam toate actele, urmeaza sa ne intoarcem. Nu reusim sa facem rost de restul de acte, asa ca ne ducem din nou la notar sa ne luam hartiile pe care le lasaseram si sa ii spunem ca nu mai facem contractul. Ne inapoiaza hartiile, dar nu si banii. Desi, legal, nu avea cum sa ne faca contractul pentru care veniseram initial, totusi banii ni i-a luat.

Sau, acum vreo 2 saptamani am trimis soferul sa-mi cumpere un prelungitor. Nu stiu cum e pentru voi, dar eu nu am niciodata suficiente prize. Mi-a cumparat unul cu 5 locuri din alea unde sa bag incarcatoarele. Am fost foarte fericita ca am loc sa tin in priza in acelasi timp si un telefon, si laptopul si placa de par si uscatorul de par, fara sa fie nevoie sa scot veioza. Nu va inchipuiti frustrarea mea cand, dupa doua zile prelungitorul s-a ars.

Si nu e vorba doar de prelungitoare: becurile se ard tot timpul, bateriile se termina mai repede, curentul se opreste mereu… Ma gandesc serios la teoria cu curentii telurici sau de alte feluri, care circula pe plaiurile astea…Poate ar ajuta sa folosesc mai mult aloe vera sau sa tin in casa niste crema de galbenele. Then again…poate e vorba doar de produse de proasta calitate?

2 comentarii:

  1. Am auzit una noua: traim in Germania si Romania ne ocupa tot timpul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Traim undeva unde nici noi nu stim unde. Vai de noi

    RăspundețiȘtergere