duminică, 7 iunie 2009

Din nou in California

Da, am ajuns din nou in California si de data asta voi sta cam o luna. Eram cam legata de maini si de picioare fiindca nu am masina (pe a mea am dus-o in Romania, iar pe a lui Adi nu stiu sa o conduc ca e manuala) asa ca am inchiriat una. Si am umblat mult zilele astea, de dimineata pana seara, prin toata zona. Mi-a facut mare placere sa vizitez locuri prin care ma plimbam altadata, din Saratoga pana in Palo Alto, sa merg sa mananc sushi (am fost de trei ori la rand in prima saptamana) de care mi-era tare dor, sa ma vad cu oameni cu care nu ma vazusem de mult, sa ma plimb prin Stanford Shopping Mall si sa cumpar groceries de la bacania italiana de acolo si tarte cu fructe de la La Baguette, sa intru in Macy’s sa ma uit la incaltaminte si la cosmetice. In primele zile l-am carat si pe saracu’ Adi cu mine peste tot, ca la un moment dat ametise. Norocul lui e ca de marti s-a dus la serviciu si a scapat. Sambata seara ne-a invitat Cami la un party promo in downtown Los Gatos unde am ramas fara grai cand am vazut ca, neobisnuit pentru Silicon Valley, toata lumea era foarte gatita si eleganta. Zicea Adi ca aratau mult mai bine decat in Romania, si asta e mare lucru. A fost o petrecere reusita, cu muzica buna, intr-o casa victoriana foarte frumoasa cu terasa mare, o cladire istorica celebra in zona.



Ca orice lucru bun, s-a terminat prea repede, pentru ca aici cluburile inchid la 1:30am. Azi nu mai iesim din casa, ca ne e lene, a venit si Cata si am comandat la domiciliu indian food. Abia astept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu